Sunday, March 25, 2007

I LOVE YOU, YOU LOVE ME, IN MY HEART YOU'LL ALWAYZ BE, HERE OR THERE, NEAR OR FAR MY LOVE WILL BE WHEREVER YOU ARE!
دوستت دارم ...دوستم داری...همیشه در قلبم خواهی بود...اینجا یا آنجا...نزدیک یا دور...عشق من همیشه با تو خواهد بود.



IF I PLANTED A FLOWER FOR EVERY TIME I THOUGHT OF U MY GARDEN WOULD BLOOM 4EVA!
اگر من هر بار که به تو می اندیشیدم گلی می
کاشتم باغ من تا ابد شکوفا میشد


.YOU CAN CLOSE YOUR EYES TO THINGS YOU DONT WANT TO SEE, BUT YOU CAN'T CLOSE YOUR HEART TO THINGS
YOU DONT WANT TO FEEL.
تو میتوانی چشمانت را به روی چیزهایی که نمی خواهی ببینی ببندی...اما نمیتوانی قلبت را به روی چیز هایی که نمی خواهی احساس کنی نیز ببندی.

yUR LEGS MUST BE REALLY TIRED COZ U HAVE BEEN RUNNIG THROUGH MY MIND ALL DAY
پاهات باید خیلی خسته باشند زیرا تو تمتم روز را در ذهن من دویدی


I VE SEEN ANGELS IN THE SKY,I VE SEEN SNOW FALL IN JULY.I HAVE SEEN THINGS U ONLY IMAGINE 2 C OR DO BUT STILL SAW NOTHING SWEETER THAN U
من فرشته ها را در آسمان دیده ام.من باریدن برف را در جولای دیده ام.من چیزهایی را که تو فقط تصور دیدن یا انجامش را داری دیده ام.اما هنوز چیزی شیرینتر از تو ندیده ام
. اینارم تقدیم میکنم به همه ی ترک زبان ها ی ترانه ای داخل و خارج کشور


.
IYI BAYRAMLAR,MUTLU SENALER......

İnsanlar hep birilerinin peşinden koşarlar, ama dönüp de kendi peşlerinden koşanlara hiç bakmazlar...
انسانها همیشه دنبال همدیگه میدوند.......اما هیچ وقت بر نمیگردند تا کسانی را که دنبالشون میدوندرو ببینند.


Hayatta üç şeyi sevdim. Seni, kalbimi, ümit etmeyi. Seni sevdim, sensin diye. Kalbimi sevdim, seni sevdi diye. Ümit etmeyi sevdim, belki seversin diye...


در دنیا سه تا چیز رو دوست داشتم.تو رو .....قلبم رو........و امید وار بودن رو


تو را به خاطر تو بودنت....قلبم رو به خاطر اینکه عاشق تو شد.....و امیدوار بودن روبه خاطر اینکه امید وار باشم که شاید یه روز توام دوستم داشته باشی.



Gül Bahçesinde Geçsede Ömrüm, İnan Senin Üstüne Gül Koklamam Gülüm, Seni Koklamak Olsada Ölüm, İnan Uğrunda Ölmeye Değer Be Gülüm
اگه همه ی عمرم تو باغچه ی گل سپری بشه...باور کن گلم بعد از تو هیچ گلی را بو نمی کنم اگه با بوییدن تو بمیرم باور کن به خاطر تو ارزششو داره گلم..

همیشه بهاری باشین





2 Comments:

Blogger Ocean said...

Hi Ashkavand,

Happy Nowruz!
What a Beautiful Statements!I enjoyed them a lot.

I wish you and your family a very great new year1

3:54 AM  
Anonymous Anonymous said...

باسلام امیدوارم سال خوبی داشته باشی

5:58 PM  

Post a Comment

<< Home