Saturday, April 21, 2007

عشق پرواز

يه چشم هميشه بايد توش اشک باشه ، وگرنه ميسوزه .يه دل هميشه بايد توش غم باشه ، وگرنه می شکنه .يه کبوتر هميشه بايد عشق پرواز داشته باشه ، وگرنه اسير ميشه .يه قناری بايد به خوش آوازيش ايمان داشته باشه وگرنه ساکت ميشه .يه لب هميشه بايد توش خنده باشه وگرنه زود پير ميشه .يه صورت هميشه بايد شاد باشه وگرنه به دل هيچ کس نمی چسبه .يه دفتر نقاشی بايد خط خطی باشه وگرنه با کاغذ سفيد فرقی نداره .يه جاده بايد انتها داشته باشه وگرنه مثل يه کلاف سردرگمه .يه قلب پاک هميشه بايد به يه نفر ايمان داشته باشه وگرنه فاسد ميشه .يه ديوار بايد به يه تير تکيه کنه وگرنه ميريزه .يه چشم اشک آلود ، يه دل غم آلود ، يه کبوتر عاشق ، يه قناری خوش آواز ، يه لب خندون ، يه صورت شاد ، يه جاده با انتها ، يه دفتر نقاشی ، يه قلب پاک، يه ديوار استوار ، فقط يه جا معنی داره ، جائی که :چشمای اشک آلودت رو من پاک کنم ، دل غم آلودت رو من شاد کنم ، جفت کبوتر عاشقی مثل من باشی ، شنونده آواز قشنگت من باشم ، لبای کوچيکت رو من خندون کنم ، نقاش دفتر خاطرات من باشم ، پاکی قلبت رو با سلامت عشقم معنی کنم ، و فقط از اينکه به من تکيه می کنی احساس مسئوليتم بيشتر ميشه

0 Comments:

Post a Comment

<< Home