Saturday, June 09, 2007

اشکاوند------گوناگون--------اشکاوند

سعادتمند كسي است كه به مشكلات و مصائب زندگي لبخند بزند كريستوفر مارلو آن چه گرانبهاست هديه نيست، بلكه محبت است ضرب المثل روسيجديت، مقصد را نزديك مي كند شيلر لذت حاصل از نيكي لذتي است كه قابل توصيف نيست حسين رحمت نژاد در خزان زندگي، آنچه را كه روزها كاشته اي مي دروي .گرانزيناياب ترين چيزها صميميت و يگانگي است بناپارتاعتراف به گناه فضيلتي است كه در هر كس يافت نمي شود .ناپلئون بناپارتآزادي، متعلق به يك نفر نيست، مال همه است. هربرت اسپنسراول وظيفه، بعد پرداختن به ساير امور ناپلئون بناپارتپيروزي متعلق به كساني است كه بيش از ديگران استقامت دارند ناپلئون بناپارتآن كه از قضاوت مي ترسد، از عدالت ترسيده است .تاگوردقت هر كس از نوع ازدواج او معلوم مي شود .توسكانيني زندگي بدون كار، مردن پيش از وقت است گوتهفلك با تابش خورشيد پاداش مهرباني مي دهد بايرونوجدان همواره حقيقت را خلق مي كند لامارتين به دست آوردن خوشبختي بزرگترين فتح است آلبر كامو

آنگاه که غرور کسی را له می کنی، آنگاه که کاخ آرزوهای کسی را ویران می کنی، آنگاه که شمع امید کسی را خاموش می کنی، آنگاه که بنده ای را نادیده می انگاری ، آنگاه که حتی گوشت را می بندی تا صدای خرد شدن غرورش را نشنوی، آنگاه که خدا را می بینی و بنده خدا را نادیده می گیری ، می خواهم بدانم، دستانت را بسوی کدام آسمان دراز می کنی تا برای خوشبختی خودت دعا کنی؟ . بسوی کدام قبله نماز می گذاری که دیگران نگذارده اند

جان مولا هرچه هستي مرد باش....اين جمله رو من پشت يه ماشين خوندم دلم خيلي لرزيد . دلم مي خواهد..اين جمله را براي يك نفر كه از او هيچ خبري ندارم بگم: جان مولا هر چه هستي مرد باش
مطمئن باش و برو ...ضربه ات کاری بود...دل من سخت شکست و چه زشت به من و سادگيم خنديدي..برو تا راحت تر تکه های دل خود را سر هم بند زنم !

یه جمله معروف هست که میگه:What do you do when the only person who can stop you crying, is the person who makes you cry in the first place?
یعنی:"چه کار میتونی بکنی وقتی کسی که میتواند جلوی گریه تو را بگیره همان کسي است که تو را گریه میندازه؟؟؟؟


باورش کردم
ندانستم تمام حرفهایش دروغ بود .خنده هایش دروغ و بی احساس، گریه هایش هم کمی عجیب است.ندانستم ویرانگری آمده ویرانم کند.ساحر است می خواهد سحر سامانم کند.ندانستم رهگذر است، بهانه اش خستگی. برای اغفا ل من می آید از در دلبستگی باورش کردم و حرفهایش را شنیدم. زبان دلم که با دلش یکدل شد جز آزار چیزی ندیدم.بازیش که تمام شد. دل ساده ام که رام شد دیگر دوست داشتنی در کار نبود. دیگر دوستی منتظر سر قرار نبود. راست و دروغ به عشق من قسم خوردچیزی نگفتم من هر چه به روزم آورد و عاقبت ...!؟

دنيائي که اندازه يک کف دست، بيشتر نيست. شکستن دل، حماقتي بيش نيست. خيانت، کار آساني است. صداقت، کار هر کس نيست

0 Comments:

Post a Comment

<< Home